Julen kryper närmre...

2008-11-15 @ 10:39:59

Måndagen den 24e november börjar min officiella nedräkning till jul. Då är det en månad kvar och då FÅR man börja sukta. Det innebär förstås inte att jag inte kikat på julgrejer redan, så fort man sätter sin fot på stan så är det rätt oundvikligt. Var in på Indiska här om dagen, vilket är min absoluta favoritbutik, har alltid varit och kommer alltid att vara. Det är bara så mysigt där, speciellt vid juletid.

Var in på deras
hemsida för att kunna visa lite av julgrejerna jag hittade där, men de hade lagt ut så väldans lite bilder. Kan ha att göra med att de nyligen gjort om hemsidan och inte hunnit publicera bilderna än. Jag hittade däremot en bild på ett fint "fat-på-fot" som jag gärna skulle ha goda praliner i.


Pralinskål från Indiska



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback