Mera mat

2008-06-04 @ 13:28:36
Så äntligen har Julius fått smaka på potatis o majspure. Var och handlade idag och tänkte när jag stod vid barngrejerna att nog vore det väl ändå fasen om jag inte skulle ta och köpa lite 4-månaders burkar och börja på en gång. Och så blev det. Gjorde inget hemma-kok denna gång som jag gjorde med Vilgot, jag vet att när han väl börjar äta "vanlig" mat så kommer det ändå att bli burkmat.

Resultat av dagens smakprov? Ett stort leende på en smått konfunderad kille. Så det får bli en fortsättning imorgon, morotspure och broccolipure får vänta några dagar. Sen ska jag snart börja med gröt till middagsmål, det brukar ju vara hel-festligt med gröt över hela köket.


image51
Bilder från
www.semper.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback