Lagerhaus

2008-06-12 @ 21:49:43

En butik som jag länge önskat skulle komma hit till Skellefteå är Lagerhaus. I vintras hörde jag rykten om att så kanske var fallet, att de sökte lokaler åtminstone. Det vore i så fall väldigt kul. Var idag in på deras hemsida och såg till min förvåning att de även finns i Luleå, det har jag verkligen missat. Kanske för att jag alltid hamnar på Polarn o Pyret när jag är där och inte hinner till någon annan galleria än Smedjan. I alla fall så dröjer det nog ett tag innan de öppnar här, Lagerhaus alltså, Polarn o Pyret har jag slutat hoppas på. Nåväl, vad är väl en bal på slottet.....Här är i alla fall lite inspirationsbilder.




Bilder från www.lagerhaus.se


De hade även en superkul liten pippifågel som man sätter i en blomkruka och sen börjar den kvittra när det är dags att vattna... Fast jag kom på att då skulle vårt hus vara fyllt av fågelsång för jämnan. Men det kanske är bättre än ljudet av Teletubbies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback