En minst sagt fullspäckad vecka

2008-06-19 @ 22:14:25
Denna vecka har det varit full rulle. Varje dag har något stått på schemat så det har inte varit mycket tid för vila. Det har varit mest roliga grejer så det har inte gjort så mycket. Måndagen inleddes med att jag och Julius åkte och hälsade på min brorson Tristan. Han har vuxit massor sen jag såg honom sist. Han är 2 månader äldre än Julius, undrar just vilka hyss de kommer att hitta på tillsammans när de blir äldre....

Tisdagen hade vi återträff med Vilgots föräldragrupp, där hade det också växts en hel del sen vi träffades för drygt ett år sedan. De flesta av oss hade dessutom blivit fler i familjen, vilket också var kul att se. Igår var så dags för den mindre roliga grejen på schemat, tandläkarbesök...igen. Denna gången bytte jag ut gamla fyllningar i två av mina kindtänder. Ska sedan tillbaka i augusti för att byta ut två till, sen är det dags för en av mina visdomständer att ryckas ut. AJ! Men det blir så bra sen så, det får man trösta sig med, för det svider både fysiskt och psykiskt (pengamässigt alltså).

Idag har det bara varit underbart! Började dagen med en två timmars sittning hos frisören. Kom därifrån med kortare, ljusare och sommarfräscht hår. Sedan bar det av till dagis för sommaravslutning. Barnen, fröknarna och några av föräldrarna dansade kring midsommarstången och sen åts det tårta och barnen sjöng sommarvisor. Ahh så härligt! Och imorgon är det midsommarafton och vi är bjudna på 60-årskalas hos min moster. Även där kommer det att vara fullrulle. Resten av helgen kommer vi nog att ägna till att återhämta oss.

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback