En härlig dag

2008-06-21 @ 17:02:46
Igår var minst sagt en härlig dag. Vi åkte till stan på förmiddagen och hälsade på pojkarnas farmor och farfar. Sedan mellanlandade vi hemma innan vi åkte vidare till ett hejdundrande 60-årskalas. Väl hos min moster bjöds vi på sill, lax, tårta och allt annat som midsommar och festligheter kräver. Vilgot och Julius fick träffa sina tremänningar, vilket de tyckte var superkul, ja, Vilgot i alla fall, Julius har inte yttrat sig om saken. Vi var hemma igen strax före nio. Det tog inte lång tid innan alla grabbar i huset sussade sött, och då menar jag även pappan. Så jag fick en stund för mig själv, och tro mig, det händer ytterst sällan. Tänka sig att de just denna kväll visade en av mina favorit filmer på TV. Mätt och belåten fick jag avnjuta Lasse Hallströms "Chocolat" i lugn och ro. Dagen kunde inte ha slutat bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback