Balkongliv

2008-06-02 @ 11:06:42

Jag vet att vi bor i hus och har egen trädgård och en stor altan, så egentligen borde jag inte behöva inreda balkongen. Men då Julius inte sover så hårt på kvällarna ännu och jag vill kunna sitta ute och kanske dricka en paraplydrink i sommar ansåg jag det som en nödvändighet. Så i helgen fixade jag till balkongen. Det tog inte så lång tid, hade det mesta hemma redan, så jag behövde inte shoppa så mycket. Det enda jag har köpt nytt är blommorna, mattan och krukhållarna. Har även köpt ett rosa ljus som jag ska sätta i en cylindervas och ställa på golvet. För en gångs skull har jag fått använda mig av rosa! Har ju bara pojkar i familjen, så det är inte så populärt med rosa som accentfärg.... Så här blev i alla fall resultatet.



image48


Inköpslista:
♥ Matta 249:- (Rusta)
♥ Blommor Million Bells 39,90:-/st (Blomsterlandet)
♥ Krukhållare 65:-/st (Åhlens)
♥ Stolar, brickbord, ljuslykta och krukor fanns redan hemma, tror att jag köpt allt på IKEA.

Nu hoppas jag bara på några härliga sommarkvällar (och söta, snälla, sovande barn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback