Island imorgon

2008-12-11 @ 18:56:56

Imorgon åker vi till island, TJIHOO! Har alltid velat åka dit så nu ska det bli spännande att se om mina förväntningar uppfylls. Det första vi ska göra när vi kommer dit är att åka till "den blå lagunen", vilket är ett bad med en massa varma källor. Där ska vi bada och sen ska vi äta isländskt julbord. Riktigt spännande ska det bli att resa iväg, jag har inte varit ute på långresa sen september 2004, då David och jag åkte till min värdfamilj i USA. Dit längtar jag också, men barnen måste få bli lite äldre först.

På lördag blir det kanske att åka och kika på en gejser och sedan hade jag tänkt hinna med lite shopping. Tydligen ska vädret inte vara det bästa så här års, men det är ju inte så himla charmerande här heller så det gör inte så mycket. Det blir en ganska kort vistelse på Island, vi åker hem redan på söndag, men det känns som att det är lagom för mig, jag måste ju hinna hem och mysa med familjen också. Det kommer nog att bli lite jobbigt att vara borta från dem, har blivit lite hemmakär så här på sistone. Tänker ta med en nalle så att jag har nån att krama om på natten.

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback