IKEA 2009

2008-08-05 @ 20:30:15
Snart är det dags för nya IKEA-katalogen. Den har redan släppts i USA och myror i brallan som jag har kunde jag inte låta bli att kika på den amerikanska versionen. De som känner mig väl vet att jag kan det mesta om IKEA och deras produkter. Industridesigner som jag är kan jag inte låta bli att imponeras av att de lyckas med det mesta av det de gör. Det som imponerar mig mest är kombinationen av design, budgetpris och kvalitetssäkring. Visst har jag väl handlat några grejer hos dem som det inte direkt varit så hög kvalitet på. Men för det allra mesta har jag varit riktigt nöjd och när det är så billigt så kan det nästa kvitta om vissa grejer floppar.

Så här ser katalogen i alla fall ut på utsidan.



Bild från
www.ikea.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback