Den arma moderns önskelista

2006-11-22 @ 21:03:43

Då var det dags igen för årets höjdpunkt, eller ska jag kalla det för årets högtidligaste högtid? Det är dags för mig att tillkännage min önskelista. Jag skrev en till min födelsedag för några veckor sen, men självklart har jag ju fått allt som stod på den, bortskämd som jag är. Konstig nog kommer denna lista att likna den förra, men vissa saker kan man få dubbelt, eller till och med trippelt av. Håll i hatten!

  • Tid för mig själv (massage)
  • Tid för mig själv (ansiktsbehandling)
  • Tid för mig och min sambo (middag på Balzac)
  • Tid ifred hemma (barn- och sambovakt)
  • Tid för sömn (barn- och sambovakt)
  • Tid för Vilgot (ledigt från jobbet)
Så stora önskemål har jag faktiskt inte. Sen hörde jag om ett spel som heter typ "Master of Television", det bara måste jag ha, för det är nog ett av de få spel som jag faktiskt kan vinna.

Nä, nu är ostkrokarna slut, måste nog (b)logga ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback