En tragiskt tråkig dag!

2006-12-05 @ 22:31:22
Idag har jag haft en sån där hemskt tragiskt tråkig dag. En sån där dag när man bara känner sig ful, trög och plattbröstad. Jag har inte funnit värde i nånting med denna dag. Nu känner jag mig ego också. Det var ju just snyggt. Jag har faktiskt en underbar familj, och det är värde det. 

Jag tror att på sistone har jag saknat lite av den här bekräftelsen som man fick när man var yngre. När man hade gjort nåt bra var det nästan alltid någon som uppmärksammade det. Eller bara en sån enkel grej som att man hade en ny tröja på sig och någon påpekade att den var fin. Det var tider det. Numera lever jag i den vuxna världen och här får man nog se till att berömma sig själv om det ska bli nåt överhuvudtaget. Det var länge sen jag fick beröm känns det som, om än det säkert hände här om dagen, men då var jag väl själv inte mottaglig. Jag lovar att hade det hänt idag så hade jag sugit åt mig som en svamp, för idag var en sån dag när jag behövde det.

Nu är det läggdags för länge sen men en sak är säker, imorgon ska jag uppmärksamma folk hela dagen. Jag ska börja med att säga till mig själv i spegeln på morgonen :
"-Du är minsann den kalasigaste pingla jag har skådat på länge, du kan inte vara ett år äldre än 23!"

God Natt, God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback