Ett lite billigare alternativ

2011-08-28 @ 15:23:19
I veckan damp mio-katalogen ner i min brevlåda. Gillar mio eftersom det är en möbelaffär som faktiskt finns i stan. Visst, Ikea är kul, men det är ju så ap-långt bort! (Min inställning till Ikea just nu kan också bero på att jag fortfarande inte fått nya katalogen, det kanske tycker att jag inte handlat tillräckligt *sarkasm*.)

I vart fall så hittade jag direkt en möbel som jag verkligen funderar på att köpa. En tolix-kopia. Dessutom en sådan kopia som är rejält mycket billigare än orginalet. Det finns kopior som ligger kring tusenlappen, men då känns det som att man lika väl kan lägga till femhundra och få ett orginal. Mios pall kostar 590 kr, now we´re talking!

Visst, orginalet är felfritt, men inte "tusen-kronor-dyrare" felfritt! Döm själva:



Bilder från Broarne och Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback